標題:

英國留學VS美國留學 + 美國CC (20點)

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

1.)我想問讀大學, 美國定係英國好d? 我想讀business, 應該點簡? 有冇話邊到應受性大d? 同埋英國係咪悶D架?2.) 另外,我又想問下 我見到美國加洲果d cc, e.g. foothill, de anza college, 話gpa 要up to 3.8 先有機會去到 UCLA同berkeley 呢d出名既大學, 咁gpa拎到高過3.8既人數比率有幾高? = =拎咁高係咪好難? 個competition咪超大?3.)我上網睇d人話 用alevel既成績去報美國次一等既大學, ... 顯示更多 1.)我想問讀大學, 美國定係英國好d? 我想讀business, 應該點簡? 有冇話邊到應受性大d? 同埋英國係咪悶D架? 2.) 另外,我又想問下 我見到美國加洲果d cc, e.g. foothill, de anza college, 話gpa 要up to 3.8 先有機會去到 UCLA同berkeley 呢d出名既大學, 咁gpa拎到高過3.8既人數比率有幾高? = =拎咁高係咪好難? 個competition咪超大? 3.)我上網睇d人話 用alevel既成績去報美國次一等既大學, 之後先再轉去出名既大學 咁樣係咪易過 係cc 到轉去大學? 如果想轉去名校, gpa又要幾多? 4.) 仲有, boston 果邊d cc 係咪會貴過加洲果d架? 點解會貴d既? 係咪有咩boston 果邊既cc 有咩過人之處? 5.) 我今年先考高考, 6月尾先出成績 6月尾先報cc or 大學, 會唔會趕唔切? deadline 係幾時架? 好多問題sorry ar! 希望大家比多d意見我! thanks :)

最佳解答:

1. 這問題很主觀,不便作答 2. GPA 3.8 的確很難,尤其是在美國讀大學,除了你的 major 以外,還要讀很多其他科目。例如我讀 engineering,自己的 engineering 科和數理化等當然無問題。但我還要讀一些文科和 social science,依 d 就真係攞命。 3. 這說法是對的。不過要轉名校,所要的 GPA 和由 cc 轉去一樣。有一點要講明:很多人對 cc 有誤會,其實 cc 亦是大學,不過只是兩年制,讀完有副學士學位,當然亦可轉校到四年制大學讀大三。 4. Boston 那邊不見得比加州貴,要便宜的話可去中部。 5. 無須等高考成績,可以先報名。基本上你讀完中六已可銜接美國的大學,A level 成績只是用來 claim credit。一流的大學都已截止本年九月入學的報名。但次一些的有些是三月截止,有些是五月。快報名! 講多一句,美國有很多好學校,香港人不一定熟悉,所以千祈不要以為只有 UCLA、UC Berkerly、MIT、Harvard 等才是名校。還有一點:如果你打算讀完學士後再繼續讀下去,現在不一定要在最 top 的學校讀,情願在稍次的學校讀,攞高 D GPA 仲好。

其他解答:

1. Where you want to go is up to you. Remember, there is no bad school, only bad students. 2. Your date seems outdated. The correct one is at least 3.8 in order to be considered. Still, a lot of international students achieve such GPA. Since you will be competing with other international students (not California residents), so the answer is yes. 3. In fact, more difficult. Usually universities will provide priority to community college transfer first. Admission in universities may lower your priority. 4. In average yes. Usually it is related to funding. 5. Apply now if you want Fall admission. Otherwise, you can apply after June for Spring admission.|||||這裡有一個免費紫微斗數、姓名取名、易經算命 詳細說明個性能力、好壞、優缺點、一生該注意的事情完整分析 可以了解自己的 適合的系所、考試運勢、事業求職、求財金錢 另外還有提供免費的,姓名取名免費分析,或許對你的問題有幫助 一共8000多字,大約A4紙張12頁 網址: http://www.life-guide.com.tw/item.php 免費的, 推薦你算一下^^
arrow
arrow

    darlenoe158v0 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()