標題:

Lady Gaga - Bad Romance

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

1.Lady Gaga-Bad Romance首歌講咩嫁? 2.點解係個MV入面GAGA會喊ge? 3.係邊度可以download? thx! 更新: 4.歌詞...最好有中文

最佳解答:

1. 劇情講述lady gaga被綁架並被拍賣給俄羅斯黑手黨當性奴,就在大佬在床上看着她脫衣走近時,烈火突然將床吞噬,最後Lady GaGa在床上用其金屬胸圍向燒焦的骷髏噴出火花。 2.因為gaga俾人綁架所以佢喊 4. Rah-rah-ah-ah-ah! Roma-roma-mah! GaGa-oo-la-la! Want your bad romance 要定你的野蠻浪漫 I want your ugly 我要你的醜態 I want your disease 我要你的病態 I want your everything 只要我拿的到 As long as it's free 我要你的全部 I want your love 要定你的愛 Love-love-love I want your love I want your drummer 我要你的呼吸聲 The touch of your healing 你的觸碰讓我痊癒 I want you leather dirty kiss in the scene 我要你激吻的情景 And I want your love Love-love-love I want your love Love-love-love I want your love You know that I want you 你知道我夢寐以求的就是你 And you know that I need you 你也知道我所需要的就是你 I want it bad 我要來玩野蠻的 Bad Romance 野蠻浪漫 I want your loving 我要你的真心 And I want your revenge 要你回報給我 You and me could write a bad romance 我和你就應該寫出一場野蠻浪漫 I want your loving 我要你的真心 All your love is revenge 你所給的愛就像是一場復仇 You and me could write a bad romance 我和你就應該寫出一場野蠻浪漫 I want your horror 我要你恐怖的那一面 I want your design 我要你心裡面的秘密 Cause you're a criminal 因為只要你還是我的 As long as your mine 就永遠是個愛情罪犯 I want your love Love-love-love I want your love I want your psycho 我要你瘋狂的那一面 Your vertigo stick 你已點燃了我的慾火 Want you in my room 當你真的已經凍未條 When your baby is sick 我要你出現在我房裡 I want your love Love-love-love I want your love You know that I want you And you know that I need you (Cause I'm a freak bitch、baby) 你也知道我所需要的就是你 (我就是個瘋狂的騷貨、寶貝)I want it bad Bad Romance I want your loving And I want your revenge You and me could write a bad romance I want your loving All your love is revenge You and me could write a bad romance Work-work fashion baby 來-來吧 時尚 寶貝 Work it with that bitch crazy 快來快來瘋狂的吧 Work-work fashion baby 來-來吧 時尚 寶貝 Work it with that bitch crazy 快來快來瘋狂的吧 Work-work fashion baby Work it with that bitch crazy Work-work passion baby 來-來吧 熱血 寶貝 Work it 快來 I'm a freak bitch、baby 我是個瘋狂的騷貨 寶貝 I want your love And I want your revenge I want your love I don't wanna be friends 不要只是朋友 Je veux ton amour 我要定你的愛 Et Je veux ton revenge 要你回報給我 Je veux ton amour 我要定你的愛 I don't wanna be friends 不要只是朋友 希望幫到你啦!!:)btw gaga rocks!!! 2009-12-12 17:08:40 補充: 太多字要係度補番第3題先!! 3.cd vers download link: http://www.sendspace.com/file/eu0ghf :)

其他解答:

Work-work fashion baby Work應該係Walk 錯成咁真係離譜lor...... I am her super fanz !|||||The touch of your healing 你的觸碰讓我痊癒 錯左 is「The touch of your hand」LOL I want you leather dirty kiss in the scene 我要你激吻的情景 係 「i want your leather studded kiss in the scence」LOL
arrow
arrow
    全站熱搜

    darlenoe158v0 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()