標題:

立立雜雜好多唔同問題..come~thx! O -x- O

發問:

立立雜雜好多唔同問題..睇百科全書都無用..No.1. Kiss 雙生兒 2.3.4.5 幾時出?邊到有得買?No.2. 神探伽利略「天才之迷」幾時播? 神探伽利略電影幾時上映呀?No.3. 我要25張黑Girl相(有合照+個人照加埋25張) 25張棒棒堂相(有合照+個人照加埋25張)No.4. HotCha「小野蠻」歌詞No.5 廿個表情符號(例:XD,XP, = (OO) = ..)No.6 柯南有咩新碟?No.7... 顯示更多 立立雜雜好多唔同問題..睇百科全書都無用.. No.1. Kiss 雙生兒 2.3.4.5 幾時出?邊到有得買? No.2. 神探伽利略「天才之迷」幾時播? 神探伽利略電影幾時上映呀? No.3. 我要25張黑Girl相(有合照+個人照加埋25張) 25張棒棒堂相(有合照+個人照加埋25張) No.4. HotCha「小野蠻」歌詞 No.5 廿個表情符號(例:XD,XP, = (OO) = ..) No.6 柯南有咩新碟? No.7 黑Girl幾時黎香港?(時.地) ※答得最多題者,廿點,比曬你!YO~YO~YO~ SEE YOU LATER~BYB~

最佳解答:

No.1. Kiss 雙生兒 2.3.4.5 幾時出?邊到有得買? Answer: 各書報攤、漫畫店有得買 No.2. 神探伽利略「天才之迷」幾時播? 神探伽利略電影幾時上映呀? Answer: 天才之迷12月21日播,電影12月24日上映 No.3. 我要25張黑Girl相(有合照+個人照加埋25張) 25張棒棒堂相(有合照+個人照加埋25張) Answer: 去筲箕灣中心有yes卡buy No.4. HotCha「小野蠻」歌詞 Answer: 《 Sexxy Funny Cool 》小野蠻 作曲:Edward Chan/CharlesLee 填詞:夏至 編曲:Edward Chan/Randy Chow/Mica 監製:Edward Chan/Charles Lee/King Kong 我望厭流水作業 如同出一轍 如同幻想終結 我望厭單一角度 原來好枯燥 為何不敢跳高 倒轉吧另一套 拳頭來圍紗布 在鍛鍊試出新尺度 不要做白鸚鵡 由旁人來擺佈 讓我自轉出三百六十度 @絕對貪玩 喜愛浪漫 愛小小野蠻 大路見慣 直入急彎 熱熨沙灘 暑氣漫漫 海中心野蠻 熱汗四散 自做換空翻 看著你還不夠辣 如模仿手法 毫無獨家風格 看著你小小野蠻 原來好搶眼 原來都幾夠膽 不要做悶方塊 平平無奇方塊 上次做過標準女孩 不要做白鸚鵡 由旁人來擺佈 讓我自轉出七百二十度 Repeat @ #換套新衫 討厭平凡 刺激可養顏 大路見慣 直入急彎 悶氣打散 好似動漫 變身不太硬 熱汗四散 就落力貪玩 你別太慢 你別太煩 不準冷淡 你別企硬 跳著野蠻 起身跳彈 Repeat @ # No.5 廿個表情符號(例:XD,XP, = (OO) = ..) Answer: http://www.pthc.chc.edu.tw/ichome/iicc18/IC89/index/%E5%9C%96/%E8%A1%A8%E6%83%85%E7%AC%A6%E8%99%9F.htm http://messenger.msn.com/resource/Emoticons.aspx?mkt=zh-tw No.6 柯南有咩新碟? Answer: 柯南新碟-紺碧之棺 No.7 黑Girl幾時黎香港?(時.地) Answer:唔知,冇講過 2008-12-12 19:40:00 補充: No.3. 我要25張黑Girl相(有合照+個人照加埋25張) 25張棒棒堂相(有合照+個人照加埋25張) 補充內容:去buy yes card前,最好去yes網檢查夠唔夠(不過個到有old的yes card buy)有D金、銀簽名等beautiful card!!! 2008-12-18 19:30:33 補充: 因為冇得補充資料,so我係到打 No.7 黑Girl幾時黎香港?(時.地) Answer 黑Girl 日期 : 24/12 時間 : 23:00 地點 : 地點 : 屯門市廣場中央廣場 活動 : 璀璨閃耀平安夜倒數

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

No.2. 神探伽利略「天才之迷」幾時播? 神探伽利略電影幾時上映呀? ============================================ 天才之迷係12.21播 神探伽利略電影係12.24上映|||||1.唔知 2.我都想知=] 神探伽利略電影好似係12月24上映 3.係西九果d有 4.C: 我望厭 流水作業 W:如同出一轍 R: 如同幻想終結 C: 我望厭 單一角度 W:原來好枯燥 R: 為何不敢跳高 All 倒轉吧 另一套 拳頭來圍紗布 W: 在鍛鍊試出新尺度 All 不要做 白鸚鵡 由旁人來擺佈 All 讓我自轉出三百六十度 絕對貪玩 喜愛浪漫 愛小小野蠻 大路見慣 直入急彎 熱燙沙灘 暑氣漫漫 海中心野蠻 熱汗四散 自在玩空翻 R 看著你 還不夠辣 W 如模仿手法 C 毫無獨家風格 R 看著你 小小野蠻 C 原來好搶眼 W 原來都幾夠膽 All 不要做 悶方塊 平平無奇方塊 R 上次做過標準女孩 All 不要做 白鸚鵡 由旁人來擺佈 All 讓我自轉出七百二十度 絕對貪玩 喜愛浪漫 愛小小野蠻 大路見慣 直入急彎 熱燙沙灘 暑氣漫漫 海中心野蠻 熱汗四散 自在玩空翻 換套新衫 討厭平凡 刺激可養顏 大路見慣 直入急彎 悶氣打散 好似動漫 變身不太難 熱汗四散 就落力貪玩 C 你別太慢 W 你別太煩 C&W 不准冷淡…. C 你別企硬 R 跳著野蠻 All 起身跳彈…. 絕對貪玩 喜愛浪漫 愛小小野蠻 大路見慣 直入急彎 熱燙沙灘 暑氣漫漫 海中心野蠻 熱汗四散 自在玩空翻 換套新衫 討厭平凡 刺激可養顏 大路見慣 直入急彎 悶氣打散 好似動漫 變身不太難 熱汗四散 就落力貪玩 5./=] /@@ / /.\ /=口=/= =/=.=/T.T/ ^ ^/-__-/-___-"/(^o^)/o__o!!/A_A/AQA/*o*/^__.
arrow
arrow
    全站熱搜

    darlenoe158v0 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()