標題:

心理好大問題!希望解答!關於性的!!

發問:

各位 我係一個14years既男仔 以下係我既親身經歷 你地可能認為我唔正常 但係都請你地回答我問題!!(唔該!!) 前幾日突然間係報紙度見到份男極圈 姐係色情報紙 同住見到有D號碼 例如#9696 我就忍唔住去打左呢個號碼 跟住聽到有個女係到講(一念起含你條JJ 我下面都濕哂呢)D既說話 跟住突然好有性欲 係到自慰 現家事後念番聽到個女仔講話念起含我條JJ 我就好似真係俾佢含左咁 日日係度認住認住 現家真係分唔清果個女仔有冇含我JJ 所以希望各位解答我 我既問題係 有冇人含我GG 因為連我自己都唔肯定有冇 我好驚因為咁樣有左愛滋病!!呢幾日真係驚得好辛苦!!!!

最佳解答:

咪傻啦....好正常啫吓話.... 第一,條女跟本喺度尻up,我先唔信佢真係濕 第二,口交唔係真係你想像中咁爽 第三,就咁打個sex phone 邊度搵個人黎幫到你含呀,(你係咪真係有14歲架= =,咁都要問....) 第四,打呢啲電話好貴ga.....你咪再打tim呀, 打上咗癮既話俾人笑死你呀 第五,愛滋病係血液傳染,體液傳染同遺傳既。即使條女有愛滋,而你又喺個電話對話入面同佢做埋愛都好,啲愛滋都唔可以透過電波傳染你架 樓上嗰個講埋啲嘢都唔係路既 2010-04-11 02:07:32 補充: 佢以為你濕晒..仲話好平常.....如果你真係濕晒既就真係唔正常喇, 男人老狗濕乜鬼... 又叫你自己同自己講嘢....冇嘢吓話.....直接啲話俾你聽你跟本冇俾人含過咪得lor 佢一時又話你平常一時又話你可大可小....係度亂7咁up.... 搵個女幫你含並唔係強姦lor 睇4仔同嫖妓係會變成強姦犯lor 搞到我忍唔主要發表...真係....

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

唔好諗到自己咁變態..放心喇,你唔係有事,可能只係因為你性慾比較強! 下面濕哂??好平常,只不過係因為你既性慾俾佢引起姐 我有大把fd都係咁喇,唔駛驚,唔係得你一個咁 你而家同自己講,清清楚楚咁自己講:「我冇俾人含過J,唔好亂諗野,再亂諗都會變成變態佬!」 其實你而家既情況可大可小... 因為如果你再係咁沉醉係果個快感,你可能會: 1)真係係條街度搵個女去含你J,咁你就會變強姦犯 2)你會係咁去叫雞/睇 4仔,咁你就會變自慰狂/強姦犯/有愛滋病 3)將來會冇左正常既婚姻生活,因為你唔可以忍受得你老婆一個同你做,你可能會出去叫雞,咁你好快就會離婚 ::::::改善方法:::::: -> 你可以試下逼自己唔諗淫野,我保證你過左一排再諗番起之後你既感覺都冇咁勁 -> 唔好自慰,自慰其實你害緊你,令你沈醉係果個感覺入面 ------------ 其實諗下唔會有愛滋病,唔駛咁驚,食少d高脂肪既野可能都可以幫到你,因為sex hormones係脂肪做既,少左脂肪,就會少左sex hormones,可能可以幫到你減到性慾 2010-04-11 17:57:40 補充: 下面果條友唔識野就收聲喇 係條街求其搵條女逼佢含你J唔算強姦???? 叫雞(做愛)叫/做到上癮果陣,你敢擔保佢唔會就咁係條街度搵人尼搞野? 我覺得自己同自己講野係好work嫁喎... 係條友真係好煩惱!or
arrow
arrow
    全站熱搜

    darlenoe158v0 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()