標題:

想要太鼓達人里面的 『黑船來航』,『百花繚亂』等等ge mp3檔,有冇人能幫我?

發問:

想要太鼓達人里面的 『黑船來航』 『百花繚亂』 『氣分上?↑↑』 『ブリキュア5、スマオル go go !』 以上歌的mp3檔, 唔知有冇人可以幫下我?我搵過知識,但係都係人地俾e-mail而冇載點 我都想要....唔要鈴聲,要全首......e-mail或者載點都ok,唔該曬.... 更新: 我e-mail係:download_z1@yahoo.com.hk 如果收到,將會係最快時間內申請你係最佳回答...唔該 更新 2: 同埋有冇呢幾首歌: リッジレーサー クラシックメドレー(ロック編) リンダリンダ 七色ハーモニー 残酷な天使のテーゼ “新世纪福音戰士” 有的話能給我嗎????因為這幾首我也是很愛的.你有多少我就收多少吧^ ^

最佳解答:

4 首都有, 留下 E-MAIL 可以 SEND 比你 ~ 2008-05-10 19:05:15 補充: 『黑船來航』 『百花繚亂』 『氣分上?↑↑』 『ブリキュア5、スマオル go go !』 『七色ハーモニー』 『残酷な天使のテーゼ 』 已分 6 封 e-mail send 出, 請 check e-mail ~

其他解答:

我都想要呀:billywat32@yahoo.com.hk thank you!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 darlenoe158v0 的頭像
    darlenoe158v0

    航空百大

    darlenoe158v0 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()